-

Har då varit på stan med ***** och ******* idag! Vi fikade lite på Barista (eller jag drack bara en Chai Latte, bantar ju...) och så hittade jag även ett par superfina örhängen som jag tänker ha på Halloween ;)
Appråpå det, vad ska jag klä ut mig till. Vad tycker NI?
Woho, nu har ni chansen att påverka mitt liv lite... Be thankful!

Imorgon ska jag klippa mig och bleka utväxten och sen blir det partaj hos *****, ja ni vet ju hur mkt jag älskar att festa och nu när det är lov så får man la passa på!!

Kyss <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

En liten fråga. Om du är så nöjd med dig själv, varför bantar du då?

2009-10-27 @ 20:43:51
URL: http://rosendagg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0