Bakisdag

Hihi oj vad bakis jag är idag asså! Blev lite too much to drink igår ;)
Men hade så jävla kul så det är det värt, tror dock att jag glömde min bh inne i badrummet hos Hannah... Ooops !
Kan jag få tillbaka den nästa gång vi ses, gumman?
Ska snart gå och lägga mig o vila igen, har sjukt ont i huvudet. Hehe.
Men bara en tanke: Visst vill man inte läsa tråkiga och deppiga bloggar? För i min mening så har KissiePissies, Dessies och Paows bloggar blivit superdeppiga nu på senaste tiden! Ingen vill liksom läsa om någon som sitter och rispar sig i handleden... :)
Så därför föredrar jag min och Sallys blogg, som är glada och fulla av tips till våra små läsare!
Så, ni bloggare som helt enkelt inte pallar trycket. Lägg ner. Ni är helt enkelt inte gjorda för det här ;)

X O X O

Kaaandiiie bitches!

Kommentarer
Postat av: LENA ღ

Hoppas du har haft en bra helg :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-10-25 @ 14:56:34
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: hannah

men självklart ska du få den ;D

haha, satt och funderade på vems det var - vart har du köpt den, den var snyg, ahahaha

2009-10-26 @ 17:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0