Lite seriösare...




Vet ju att det är många tonåringar som har komplex över sina kroppar... speciellt tjejer då.
Jag har ju bland annat komplex över mina läppar (alldeles för tunna!) och över min näsa... (det är ju bara att kolla på den... EUW).
Men eftersom att jag tycker att jag är så söt annars så anser jag mig vara ganska så perfekt ändå. Jag tycker att unga tjejer borde fokusera på sina positiva sidor istället för de negativa! Innan ni går och lägger er om kvällarna kan ni t.ex. räkna upp 3 saker ni gjort bra under dagen!
Så kommer ni till slut få lika bra självförtroende som mig, och det är la det ni eftersträvar, eller hur ?;)

Nu ska jag inte bara tjata på er med att räkna upp bra saker med er själva. Jag tänker också göra det, inte för att jag behöver (daah, I'm perfect) men för att visa er att jag också kan!

 Jag är rolig, säger många av mina kompisar. Får alltid folk att skratta och le :)

 Har bra självförtroende, älskar mig själv och tar ingen skit. Bryr mig inte om vad andra tycker!!!

 Har hittat mig själv och har en egen, personlig stil som ingen annan har. Jag är mig själv.




Kommentarer
Postat av: josssssefajn

alltså, vilken kopiöst misslyckad photoshoppad bild :S

2009-10-26 @ 21:58:43
URL: http://dinmamma.blogg.se/
Postat av: Mary-Ann

Fett sööt bild :) cool blogg du har ;)

vad händer i veckan ?

2009-10-27 @ 11:57:00
URL: http://niotm.blogg.se/
Postat av: Jennifer

dina bilder e så misslyckade helt seriöst man tror en apa har photoshoppat dom.

fixa din näsa och håll käften om invandrare din hora bara för du ser ut som zlatan med din näsa gud, rädda världen och gör näsoperation

2009-10-29 @ 11:57:46
Postat av: Jos

Och på vilket sätt skulle världen räddas av en näsoperation? Jävla idiot!

2009-11-15 @ 01:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0