Mr Big

Jag har ju alltid älskat Sex and the city, för det är så jag vill leva. Med mode, killar och att inte behöva vara så himla pryd hela tiden!!
I den serien finns ju hur som helst Mr Big, och då har jag ju funderat på hur min Mr Big skulle vara, och när han kommer och så...
Så därför har jag knåpat ihop en liten lista på hur min drömkille skulle vara  ;D



 Snyggaste killen på planeten!




 Muskler! Ett måste. Alltså inte too much om jag säger så. Vill inte ha en Body Builder... men magrutor är alltid mysigt!! ;) Man vill ju ha nån som kan ta hand om en :D

 Han måste vara fräsh, sköta hygienen och raka sig om han är för hårig! Vill ju inte ha en j*vla apa eller! :) Hår på rygg och bröst går fetbort!

 Pengar! Han måste ju kunna skämma bort mig, ge mig fina presenter och bjuda mig på romantiska middagar ;D Diamonds are a girls best friend you know

 Att han är någalunda smart. Vill liksom inte vara tsm med ett pucko! Han måste ju kunna ha ett bra jobb och hantera pengar och så

 Stora händer. Så mysigt att stoppa in sin lilla tjejhand i en stor hand.

 Humor, kan ju inte hålla ihop med en riktig torrboll heller!

 Han får inte vara en såndär mesig hemmapappa som byter blöjor och så! Han ska ta hand om mig och så småningom jobba fram pengar till la familia! Stor stark man alltså.

 Snygg stil. Fräsht och så. Lite häng om han har jeans men INTE för mkt. Vill inte ha en gangstapojke. Hellre Stureplansslödder isf ;) Gärna skjorta och hela och rena kläder. Håret ska vara stylat men inte för mycket. Han får inte stå längre framför spegeln än mig ... då blir man ju orolig att han är bög...
Eller en rocker. Älskar bad boys och lite slitna jeans och så. Men det får inte bli för mkt så att det blir äckligt. Det ska fortfarande vara relativt fräscht. Men lite tuffigare och sexigare ;)

 Självklart måste han se bra ut också! Kraftig käke, fylliga läppar, fina ögon... you know what I'm talking about ;)


Lite bilder:



Och en rocker, såklart:




















Kommentarer
Postat av: LENA ღ

härligt! jodå min helg har varit helt ok, lugn och skön :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-10-25 @ 21:56:48
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Anna

OWH snyggingar !

2009-10-27 @ 17:55:11
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0