Hemma idag...

Heii alla!
Antar att ni alla sitter i skolan och pluggar?
Själv vaknade jag nyss. Tänkte faktiskt gå till skolan imorse men min platttång gick sönder och då bara kunde jag ju inte gå..! Kan ju lixx inte gå ut med halvlockigt hår eller!! Så   jävla   fult   &   pinsamt

Skönt att stanna hemma iaf. Ska bada bubbelbad nu och raka benen och göra mig riktigt fin! Ni vet sånt som vi tjejer älskar att göra. Tror även att jag ska gå ner på Ica och köpa den nya SOLO. Lovely, lovely


Kyssar



Kommentarer
Postat av: ROSAN

AAAH DÅ VAR DET DIG JAG SÅG PÅ ICA, hihihihihihi PUSS GUMMMAAN <3

2009-09-22 @ 21:56:44
Postat av: nemo

vackert alex. du förtjänar en plattång

2009-09-22 @ 22:18:41
Postat av: Sally

Omg, stackars deey :* asså shit den nya solo är jätte bra :D<33

2009-09-22 @ 22:26:01
URL: http://jaeingenfjortiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0